Práce v Řecku s češtinou a angličtinou
Máte chuť získat zkušenosti v zahraničí a rozvíjet svou kariéru v zákaznickém servisu? Rádi komunikujete s lidmi, baví vás řešení problémů a zajímá vás technika? Pokud mluvíte plynně česky a anglicky, máme pro vás skvělou příležitost v slunných Aténách!
POPIS POZICE
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, chatu a e-mailu.
- Řešení dotazů a základních problémů zákazníků.
- Zajištění vysoké spokojenosti zákazníků a reprezentace významné značky.
- Poskytování přesných informací pomocí správných nástrojů a postupů.
PROFIL KANDIDÁTA
- Plynulá znalost češtiny.
- Velmi dobrá úroveň angličtiny
- Ochota přestěhovat se do Řecka minimálně na 4-6 měsíců.
- Vítaná je předchozí zkušenost v zákaznickém servisu, ale není podmínkou – rádi vše naučíme!
- Samostatnost, rychlé rozhodování a ochota učit se novým věcem.
NABÍZÍME
- Měsíční hrubá mzda: 1300 EUR.
- Měsíční bonus až 300 EUR (po zkušební době).
- 13. a 14. plat.
- Relokační balíček: 2 týdny placeného ubytování, letenka do Řecka, taxi z letiště, asistence s dokumenty.
- Práce z domova (po celé Řecko)
- Zdravotní a sociální pojištění.
- Placená dovolená a školení.
- Možnosti kariérního růstu a rozvoje.
OZVĚTE SE NÁM
Zaujala vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis v angličtině a přidejte se k nám!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
MZDA
1300 – 1500 € / měsíc
BENEFITY
13. plat | Příspěvek na dopravu | Cafeteria systém | Vzdělávací kurzy a školeníLudmila Cirlig
[email protected]
+420727901423