Koordinátor logistiky a zákaznického servisu
Společnost, působící v oblasti zdravotnictví, která již několik let významně přispívá k rozvoji lékařského průmyslu, hledá do svého týmu asistenta/ku logistiky.
Pokud vás baví logistika a obchod a hledáte práci v menší, rodinné firmě – neváhejte a ozvěte se nám!
NÁPLŇ PRÁCE
- Zpracování objednávek a faktur
- Komunikace se zákazníky (poskytování informací, řešení problémů)
- Komunikace s výrobci a objednávání zboží
- Příjem zboží na sklad (jedná se o malé a lehké produkty používané ve zdravotnictví, tj. nemusíte se bát, že byste přenášel/a těžké krabice)
- Kontrola stavu skladových zásob
- Komunikace s logistickými firmami
- Příprava statik a reportů
- Sběr účetních dokladů
- Ad – hoc úkoly týkající se podpory obchodu a logistiky
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- Relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy, obchodu, logistiky apod.
- Angličtina komunikativní úrovni (slovem i písmem – nadřízený je anglicky mluvící)
- Znalost Microsoft Office
NABÍZÍME
- 5 dní dovolené navíc (25 dní)
- Sickdays
- Stravenky
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Příjemné pracovní prostředí v menší firmě
- Hezká kancelář na Praze 6
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Stravenky | Sick Days | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | Vzdělávací kurzy a školeníDaniela Andaházyová
[email protected]
+420 731 643 730