Nákupčí – Procurement Specialist logistika

Poslední aktualizace: 18. 09. 2024 | Středočeský | Kladno | Plný úvazek


OBOR

Nákup a sourcing

BENEFITY

Částečný Home Office

Stravenky

Dovolená navíc

Flexibilní pracovní doba

Vzdělávací kurzy a školení

KONZULTANT

Lenka Pružinová

[email protected]

+420603203191

Nákupčí – Procurement Specialist logistika

Náš partner je jednou z předních logistických společností se zastoupením ve třech státech střední Evropy (ČR, SR, Polsko). 

Vedle komplexních logistických řešení zajišťuje také jednotlivé logistické služby, jejímiž hlavními pilíři jsou dopravní řešení, skladování, distribuční logistika, projektová logistika outsourcingová řešení a služby přidané hodnoty

Staňte se klíčovou součástí dynamického týmu a podílejte se na strategickém rozvoji nákupních procesů ve společnosti, která neustále roste a inovuje!

POPIS POZICE

  • Budete nepostradatelným členem oddělení podpory byznysu, které zajišťuje hladký chod naší společnosti.
  • Vaším úkolem bude organizace a řízení nákupu materiálů, služeb a vybavení – od administrace až po vyjednávání s dodavateli a výběrová řízení.
  • Každodenně budete vytvářet, kontrolovat a evidovat objednávky, přičemž budete mít plnou odpovědnost za dodržování interních pravidel i optimalizaci nákupních procesů.
  • Spolupráce s kolegy napříč různými odděleními a aktivní účast na projektech přinese nové výzvy a příležitosti.
  • Budete analyzovat nákupní případy a přinášet inovativní návrhy na zlepšení.
  • Podílení se na auditech nákupu a spolupráce s oddělením kvality Vám umožní být součástí neustálého rozvoje a zvyšování standardů.

PROFIL KANDIDÁTA

  • Předchozí zkušenosti v oblasti nákupu min. 2 roky, výhodou praxe v nákupu a plánování v logistice
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • AJ na pokročilé úrovni
  • Pečlivost, orientace na detail, spolehlivost
  • Dobré analytické, organizační a komunikační schopnosti
  • Proaktivní přístup, samostatnost a schopnost týmové práce
  • Řidičské oprávnění skupiny B
  • Min. SŠ vzdělání
  • Zkušenosti práce v podnikovém systému MS Dynamics 365 výhodou

NABÍZÍME

  • Stravenkový paušál 2 100 Kč čistého měsíčně (100 Kč/směnu)
  • 5 dní dovolené nad rámec Zákoníku práce
  • Flexibilní pracovní dobu a po dohodě možnost občasné práce z domova
  • Odměnu za zlepšovací návrh až do výše 45 000 Kč
  • Odměnu za doporučení ve výši 15 000 Kč
  • Pojištění odpovědnosti za škodu hrazené zaměstnavatelem
  • Možnost dalšího vzdělávání
  • Zvýhodněné mobilní tarify pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
  • Pracovní doba PO – PÁ denní (8 hod) s pevným jádrem 9:00 – 14:30

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

BENEFITY

Částečný Home Office | Stravenky | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | Vzdělávací kurzy a školení

Lenka Pružinová
[email protected]
+420603203191