Travel Agent – Meetings and Events 

Poslední aktualizace: 14. 06. 2024 | Hlavní město Praha | Praha | Plný úvazek


OBOR

Zákaznický servis

BENEFITY

Sick Days

Dovolená navíc

Příspěvek na Multisport kartu

Příspěvek na stravování

KONZULTANT

Daniela Andaházyová

[email protected]

+420 731 643 730

Travel Agent – Meetings and Events

Náš klient, celosvětově známá a úspěšná společnost zabývající se cestovním ruchem, hledá cestovního agenta, který se stane součástí týmu Meetings and Events společnosti.

Jako cestovní agent v týmu Meetings & Events budete zodpovědní za vyjednávání, rezervace, vystavování a veškerou celkovou správu a administraci letenek. Budete zajišťovat dopravu pro skupiny i konferenční projekty jménem interních i externích zákazníků.

Budete pracovat na projektové bázi v malém týmu specialistů, kteří se současně zabývají různými projekty. Budete sloužit jako kontaktní osoba pro každodenní plánování dopravy projektů a budete je řešit od A do Z: od vyjednávání až po fakturaci.

 

NÁPLŇ PRÁCE

  • Zodpovědnost za návrhy leteckých cest pro skupiny a konference
  • Komunikovat s účastníky konference a/nebo objednavateli skupinové rezervace o možnostech cestování.
  • Vyžádat si a vyjednat s leteckými společnostmi sazby, které by splňovaly požadavky klienta
  • Vytvářet smlouvy se zákazníky, stanovovat termíny a informovat o nich zákazníky
  • Vystavovat přepravní doklady podle specifických pravidel každého projektu a zajišťovat jejich správnou administraci
  • Spravovat změny a zrušení letenek; přehodnocovat, znovu vydávat a vracet peníze za letenky
  • Fakturovat zálohy a prodané produkty klientům, sledovat platby klientů a poprodejní proces

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • Máte výbornou znalost anglického a českého jazyka (slovem i písmem).
  • Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici 
  • Schopnost identifikovat potřeby zákazníků a kreativně na ně reagovat, naslouchat informacím, klást otázky, uplatňovat znalosti a určovat řešení
  • Dobře pracovat pod tlakem a přizpůsobovat se měnícím se scénářům
  • Pracovat strukturovaně a přesně, dodržovat administrativní pořádek

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

  • Školení, rozvoj kariéry
  • Příjemné pracovné prostředí 
  • Pružná pracovní doba dle dohody v týmu (PO – PÁ mezi 8:00 a 18:00).
  • 25 dní dovolené a sick days
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Moderní kancelář v centru Prahy

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

BENEFITY

Sick Days | Dovolená navíc | Příspěvek na Multisport kartu | Příspěvek na stravování

Daniela Andaházyová
[email protected]
+420 731 643 730

Podobné nabídky

18.06. 2024

Customer Service Representative with Italian

Customer service

Full-time

Praha

18.06. 2024

Customer Service Representative with German

Customer service

Full-time

Praha

17.06. 2024

Customer Service Representative with Spanish

Customer service

Full-time

Praha

17.06. 2024

Customer Service Representative with Turkish

Customer service

Full-time

Praha

13.06. 2024

Customer Service Specialist with German

Administration

Full-time

Praha