Specialista zákaznické péče – krásné kanceláře u centra Prahy
Společnost s 30letou zkušeností v oblasti investování do nemovitostí, která má za sebou desítky úspěšně dokončených developerských projektů, hledá do svého skvělého týmu parťáka/parťačku, který bude vyřizovat požadavky od našich stávajících českých investorů, obchodníků i klientů, a bude zajišťovat s tím spojenou administrativu.
Pozice je vhodná pro extrovertní kandidáty, kteří rádi komunikují, a zároveň baví je i administrativní práce. K dispozici vám budou luxusní kanceláře kousek od metra B – Anděl. Nástup možný ihned nebo dohodou. Smlouva na HPP.
CO BUDETE DĚLAT
- přijímání písemných i telefonických dotazů od českých investorů, obchodníků i klientů
- zadávání smluv do systému, kontrola i archivace dokumentů
- emitace cenných papírů – žádný strach, vše vás naučíme!
- výpočet a kontrola provizí
- příprava příslušných dokumentů a podkladů
- úzká spolupráce s obchodníky
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- SŠ vzdělání s maturitou
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- znalost Excelu
- příjemné a energické vystupování
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
- mzdové ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
- k dovolené navíc 5 sickdays
- příspěvky na stravování
- pracovní doba 8:00 – 16:30
- občerstvení na pracovišti
- teambuildingové aktivity a firemní akce
- přátelské pracovní prostředí v krásných kancelářích u metra B – Anděl
- standardní smlouva na HPP
- nástup možný ihned nebo dohodou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Odměny ke mzdě | Sick Days | Příspěvek na stravování | Vzdělávací kurzy a školeníAndrea Bolvanová
[email protected]
+420 728 275 980