Executive asistent/ka v marketingu – centrum Prahy

Poslední aktualizace: 20. 06. 2024 | Hlavní město Praha | Praha | Plný úvazek


OBOR

Administrativa

BENEFITY

Částečný Home Office

Odměny ke mzdě

Sick Days

Dovolená navíc

Cafeteria systém

Příspěvek na Multisport kartu

Příspěvek na stravování

Příspěvek na životní pojištění

Vzdělávací kurzy a školení

KONZULTANT

Andrea Bolvanová

[email protected]

+420 728 275 980

Executive asistent/ka v marketingu – centrum Prahy

Mezinárodní consultingová společnost sídlící na Praze 1, hledá do svého marketingového týmu Executive asistentku, která bude pravá ruka naší marketingové ředitelky. Znamená to, že ředitelce budete organizovat pracovní kalendář, zařizovat mezinárodní videokonference, organizovat meetingy, kupovat letenky, rezervovat hotely či připravovat dokumenty a prezentace.

Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří již mají předchozí zkušenost na pozici asistenta vedení společnosti, mluví plynule anglicky a mají skvělé organizační dovednosti. Na této pozici máte zároveň možnost se vzdělávat v marketingu, proto budeme rádi i za kandidáty, kteří to uvítají.

Odměnou vám kromě mzdového ohodnocení bude 30 dní placeného volna, home office možný 2x týdně, benefitní karta v hodnotě 27 000 Kč, služební iPhone a mnoho dalšího. Smlouva na HPP. Nástup možný ihned nebo dohodou.

NÁPLŇ PRÁCE

  • budete pravá ruka naší marketingové ředitelky, která vede týmy ve 28 státech světa
  • mít kompletní kontrolu nad jejím kalendářem, organizovat mezinárodní týmové videokonference a pořizovat zápisy
  • správa mezinárodního marketingového event kalendáře a marketingé interní informační platformy – SharePoint
  • příprava dokumentů a prezentací, práce s interními databázemi, příprava reportů a statistik a sběr důležitých informací z vybraných zemí v rámci našeho regionu
  • pomáhat při organizaci meetingů a klientských webcastů

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • předchozí zkušenost na pozici asistent/ka vedení společnosti
  • výbornou znalost mluvené i psané angličtiny (budete denně psát e-maily v angličtině, číst a upravovat dokumenty a telefonovat s kolegy ze zahraničních poboček)
  • uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • ochotu učit se nové věci, protože jich nebude málo, hlavně ze začátku
  • dodržování termínů, multitasking, samostatnost, pečlivost a trpělivost – lehko se to řekne, ale ne každý to umí

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

  • mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
  • iPhone a laptop i k soukromým účelům
  • možnost využívat home office 2x týdně 
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní osobního volna
  • roční příspěvek 27 000 Kč na benefitní kartu (stravování, kulturní akce, hotely, letenky, zážitkové pobyty, wellness pobyty, fitness, bowling, sportovní aktivity a mnoho dalšího)
  • příspěvky na životní pojištění
  • naši výbornou kávu si můžete vypít na střešní terase s výhledem na centrum Prahy
  • na této pozici dostanete šanci se vzdělávat v marketingu
  • společenské firemní akce a teambuildingy
  • moderní kanceláře v krásné administrativní budově v centru Prahy
  • spolupráce na HPP
  • nástup možný ihned nebo dohodou

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

BENEFITY

Částečný Home Office | Odměny ke mzdě | Sick Days | Dovolená navíc | Cafeteria systém | Příspěvek na Multisport kartu | Příspěvek na stravování | Příspěvek na životní pojištění | Vzdělávací kurzy a školení

Andrea Bolvanová
[email protected]
+420 728 275 980

Podobné nabídky

28.06. 2024

Customer Care Team Lead

Administration

Full-time

Praha

26.06. 2024

Recepční/asistentka

Administrativa

Plný úvazek

Praha

20.06. 2024

Zakázkář projektů – 0,5 úvazek

Administrativa

Částečný úvazek

Praha

17.06. 2024

Office Manažer/ka

Administrativa

Plný úvazek

Praha