Asistent finančního oddělení
Máte alespoň 2 roky zkušeností ve financích či účetnictví a láká Vás práce v menší společnosti? Pak čtěte dál!
CO BUDETE DĚLAT
Vaším hlavním úkolem bude zadávání, kontrola a procesování faktur a plateb. Budete kontrolovat termíny, podmínky a standardy a starat se o jejich dodržování. Dále budete připravovat podklady k měsíčním a ročním reportům. Třešničkou na dortu bude podílení se na implementaci nového ERP systému.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
Náš tým doplní pohodový člověk s minimálně dvěma roky zkušeností na pozici v oblasti financí nebo účetnictví a znalostí s některého ERP systému. Nezbytná je také plynulá angličtina, protože budete spolupracovat s mezinárodním týmem.
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
Nabízíme práci v malém a příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům.
Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc a zaručený 13. plat.
OZVĚTE SE NÁM
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat ŽIVOTOPIS V ANGLIČTINĚ a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | 13. plat | Příspěvek na penzijní připojištění | Příspěvek na stravování | Vzdělávací kurzy a školeníMichaela Rojíková
[email protected]
+420 734 173 421