Administrativní referent pro fakturaci
Máte chuť na dynamickou práci, kde využijete své organizační schopnosti a zkušenosti s fakturací a zpracováním objednávek? Připojte se k týmu v menší, ale úspěšné firmě v Brně, která již více než 20 let udává směr v oblasti průmyslové a domovní automatizace. Právě hledáme dalšího člena do administrativního týmu!
NÁPLŇ PRÁCE
- Fakturace a objednávky – zpracování od A do Z.
- Komunikace se zákazníky a dodavateli – i v angličtině.
- Řešení reklamací – zajistíte spokojenost našich klientů.
- Podpora týmu – pomoc s administrativou, co je zrovna potřeba.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- Angličtinu na komunikativní úrovni.
- Zkušenost s fakturací a objednávkami.
- Dobrou znalost MS Office.
- Praxi na obdobné pozici výhodou.
BENEFITY
- Extra týden dovolené.
- Kurz angličtiny na pracovišti.
- Firemní fitness a stravování.
- Motivační odměny a bonusy.
- Společné firemní akce.
- A mnohé další!
OZVĚTE SE NÁM
Pokud vás tato nabídka zaujala, pošlete nám své CV přes odpovědní formulář nebo na e-mail: [email protected]. Těším se na Vás!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Odměny ke mzdě | Dovolená navíc | Jazyková výuka v rámci pracovní doby | Příspěvek na Multisport kartu | Příspěvek na stravování | Stravenkový paušál | Vzdělávací kurzy a školeníMichaela Nagyová
[email protected]
+420771287508