HR Operations Manager
Pro módní společnost se sídlem v Praze hledáme do týmu nového člena, který bude mít na starosti HR operativu.
NÁPLŇ PRÁCE
- Odpovědnost za právní soulad všech personálních (zaměstnanci, studenti) a mzdových dokumentů (jako jsou smlouvy, dodatky, rozhodnutí a další)
- Zajištění správného a včasného procesu mezd, který poskytuje externí společnost
- Zajištění plynulé komunikace mezi různými systémy
- Optimalizace stávajících procesů v oblasti administrativy a mezd a místní implementace nových skupinových procesů
- Vyvíjení a aktualizace postupů a technik pro personální administrativu, jakož i psaní nových postupů za účelem zvýšení efektivity
- Dohled nad prací v oblasti personální administrativy a softwaru, spolupráce s poskytovateli a iniciování zlepšení
- Příprava smluv, dodatků a dalších relevantních dokumentů pro kancelářské a maticové pozice, zajištění nejvyšší úrovně důvěrnosti a ochrany dat
- Zvýšení bezpečnosti výplat bonusů napříč všemi typy bonusů a správa administrace benefitů (soukromé zdravotní pojištění a další)
- Koordinace a dohled nad spoluprací s agenturou BOZP, monitorování trendů v oblasti BOZP a právní soulad všech souvisejících postupů se zákonem
- Pravidelná aktualizace firemních dokumentů, jako je Pracovní řád a Řád o systematizaci pracovních míst a další
PROFIL KANDIDÁTA
- 5 let zkušeností na vedoucích nebo týmových pozicích v oblasti mzdové a personální administrativy ve větších organizacích
- Ideální je zkušenost z oblasti Retail nebo FMCG
- Znalost příslušných právních předpisů, jako jsou zákony o práci, předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví
- Plynulá angličtina (každodenní komunikace)
- Zkušenost s prací s různým mzdovým a personálním softwarem
- Schopnost efektivně mentorovat a podporovat členy týmu
- Spolehlivý jedinec schopný prioritizovat úkoly a efektivně pracovat pod tlakem
- Analytická osoba s výbornými komunikačními dovednostmi, schopná předávat znalosti a vést tým
- Znalost pravidel pro výpočet mezd, důchodového a sociálního pojištění, daňových předpisů v oblasti mezd je výhodou
NABÍZÍME
- Zázemí moderní společnosti s přátelským přístupem celého HR týmu
- Motivující finanční ohodnocení
- Bonusy ke mzdě 2x ročně
- 20 dní dovolené + 5 relax days
- 2x Sick days
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost Home Office 2x týdně
- Zaměstnaneckou slevu 25 % na nákupy módního oblečení
- Stravenkový paušál
- Dotovaná MultiSport karta
- Vzdělávací program
- Smlouva na dobu neurčitou
- Nástup možný ihned
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Částečný Home Office | Stravenky | Odměny ke mzdě | Sick Days | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | Vzdělávací kurzy a školeníNikola Váně
[email protected]
+420 703 865 297