Vedoucí oddělení zákaznické podpory
Chcete pracovat v rostoucí společnosti, která si cení svých zaměstnanců, jejich práce i myšlenek? Pak určitě čtěte dál!
CO BUDETE DĚLAT
Vaším úkolem bude vedení oddělení (10-20 členů týmu) a dohlížení nad procesy. Aktivně povede své podřízené k neustálému zlepšování svých dovedností, a tím i poskytovaných služeb. Budete jim rozdělovat činnosti a také pomáhat s vyřešením složitějších situací a určováním priorit tak, aby byly dosaženy stanovené cíle.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
Náš tým doplní pohodový člověk s výbornými komunikačními a organizačními dovednostmi, je absolventem bakalářského nebo magisterského studia, který má minimálně 3 roky zkušeností s vedením týmu zákaznického servisu a mluví plynně anglicky.
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
Nabízíme práci v příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům.
Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc, ať si během roku máte čas pořádně odpočinout a zaručený 13. plat.
OZVĚTE SE NÁM
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat ŽIVOTOPIS V ANGLIČTINĚ a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | 13. plat | Příspěvek na penzijní připojištění | Příspěvek na stravování | Vzdělávací kurzy a školeníMichaela Rojíková
[email protected]
+420 734 173 421