Mzdová účetní – Payroll Consultant Praha
Pro konzultantskou společnost hledám zkušeného člověka, který zvládá kompletní mzdovou agendu. Společnost sídlí v centru Prahy a rozšiřuje svůj tým.
POPIS POZICE
- Kompletní zpracování mzdové a personální agendy pro české i zahraniční klienty
- Komunikace s příslušnými úřady a klienty
- Vedení a aktualizace osobních složek zaměstnanců
- Importy dat do mzdového software a příprava měsíčního reportingu
- Nastavování procesů ve mzdovém týmu a nových klientských zakázek
- Dodržování interních procesů a včasné vyplňování výkazů práce
PROFIL KANDIDÁTA
- Praxe v oboru
- Znalost mzdových předpisů a související legislativy
- Dobrá orientace v pracovním právu
- Výborná znalost Excelu
- Znalost angličtiny – alespoň písemná komunikace
- Znalost systému Helios – výhodou
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- Jazykové kurzy
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Systém cafeterie
- Flexibilní pracovní doba
- Multisport karta
- Možnost využití home office
OZVĚTE SE NÁM
Zaujala vás nabídka? Zašlete mi svůj životopis.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Částečný Home Office | Stravenky | Sick Days | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | Smlouva na dobu neurčitou | Cafeteria systém | Jazyková výuka v rámci pracovní doby | Příspěvek na Multisport kartu | Vzdělávací kurzy a školeníPavla Chomoutová
[email protected]
605 222 130