Hlavní účetní

Poslední aktualizace: 07. 11. 2024 | Hlavní město Praha | Praha | Plný úvazek


OBOR

Ekonomika, účetnictví, bankovnictví

BENEFITY

Částečný Home Office

Sick Days

Dovolená navíc

Flexibilní pracovní doba

Příspěvek na penzijní připojištění

Stravenkový paušál

Příspěvek na životní pojištění

Vzdělávací kurzy a školení

KONZULTANT

Nikola Váně

[email protected]

+420 703 865 297

Hlavní účetní

NÁPLŇ PRÁCE

Hlavní účetní bude vést agendu v oblasti obecného účetnictví a kontrolovat, že všechny účty jsou řádně sladěny, aby byla zajištěna integrita účetních záznamů. Tato role je odpovědná za přípravu měsíčních reportů pro centrálu, statutárních výkazů a rozpočtu. Hlavní účetní se může aktivně podílet i na dalších finančních aktivitách, jako je správa financí, kapitálové výdaje, transferové ceny nebo daňová přiznání. Navíc tato pozice podporuje dokumentaci nebo zlepšení jakýchkoliv účetních projektů.

Klíčové odpovědnosti:

  • Kontrola úplnosti a správnosti práce v oblasti obecného účetnictví
  • Příprava měsíčních reportů, statutárních výkazů s přílohami a rozpočtu pro nadřízeného
  • Zajištění včasného podání měsíčních, čtvrtletních a ročních daňových přiznání a statistických reportů v souladu s českou legislativou
  • Analýza pokynů IFRS, automatizace zápisů do hlavní knihy a účast na iniciativách zlepšujících finanční organizaci
  • Koordinace a řízení daňových a finančních auditů, působení jako hlavní kontaktní osoba pro auditory
  • Vedení týmu 2 účetních
  • Podílení se na implementaci SAP

POŽADAVKY

  • Vzdělání oboru účetnictví, finance nebo příbuzném oboru
  • Minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici
  • Výhodou je certifikace ACCA nebo srovnatelná kvalifikace
  • Znalost IFRS
  • Znalost místních regulatorních požadavků a standardů
  • Zkušenosti s daňovou shodou, transferovým oceňováním, správou financí a řízením pohledávek
  • Plynulá čeština/slovenština a angličtina slovem i písmem (úroveň B2)
  • Pokročilá znalost nástrojů MS Office, zejména Excelu
  • Prokazatelné zkušenosti s budováním týmu, vedením lidí a řešením konfliktů

BENEFITY

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • 25 dní dovolené + 2 sick days
  • Mobilní telefon, notebook
  • Benefitní systém Cafeteria
  • Příspěvek na dopravu
  • Multisport karta
  • Individuální jazykové kurzy a různé vzdělávací programy
  • Flexibilní pracovní doba
  • Po zapracování možnost Home Office
  • Odměna za doporučení zaměstnance

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

BENEFITY

Částečný Home Office | Sick Days | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | Příspěvek na penzijní připojištění | Stravenkový paušál | Příspěvek na životní pojištění | Vzdělávací kurzy a školení

Nikola Váně
[email protected]
+420 703 865 297

Podobné nabídky

06.11. 2024

Junior AP/AR účetní specialista – 6hodinnový úvazek

Ekonomika, účetnictví, bankovnictví

Částečný úvazek

Praha

03.11. 2024

Junior/Senior Wealth Manager

Ekonomika, účetnictví, bankovnictví

Plný úvazek

Praha

01.11. 2024

Referent aktivace smluv

Administrativa

Plný úvazek

Praha

01.11. 2024

Referent aktivace smluv na částečný úvazek

Administrativa

Částečný úvazek

Praha

30.10. 2024

Leasing/property Coordinator Praha

Ekonomika, účetnictví, bankovnictví

Plný úvazek

Praha

30.10. 2024

Junior IT Konzultant/ka s účetním backgroundem

IT Consultation

Plný úvazek

Praha